Huoltoikkuna -ajat
Palveluntarjoajalla on sopimuksen mukaisesti oikeus suorittaa verkkojen ja
palveluiden huolto- ja ylläpitotöitä (jäljempänä käytetään nimitystä "huoltoikkuna"
eli aikaväli jolloin huoltotöiden vuoksi palvelut voivat olla pois käytöstä).
Huoltoikkuna -ajat
Palveluntarjoajalla on sopimuksen mukaisesti oikeus suorittaa verkkojen ja palveluiden huolto- ja ylläpitotöitä (jäljempänä käytetään nimitystä "huoltoikkuna" eli aikaväli jolloin huoltotöiden vuoksi palvelut voivat olla pois käytöstä).
Edellämainittu huoltoikkuna on Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa
joka tiistai klo 00.00 – 06.00 (paikallista aikaa).
Huoltoikkunan aikana tapahtuvia katkoksia ei huomioida käytettävyyslaskennassa.
Palveluntarjoaja varaa oikeuden tehdä huolto- ja ylläpitotöitä myös muulloin, kuin huoltoikkunan aikana. Näistä töistä ilmoitetaan asiakkaalle vähintään 5 päivää ennen suunniteltua huoltoaikaa, ellei kyse ole välttämättömästä, pikaista toimintaa vaativasta huolto- ja ylläpitotyöstä.
Huoltoikkuna -ajat alueittain
Alue |
Aikavyöhyke |
Huoltoikkuna |
---|---|---|
Pohjoismaat (Tanska, Suomi, Norja, Ruotsi) ja Baltia |
Paikallinen | Tiistai 00.00-06.00 |
Japani | Paikallinen | Tiistai 01.00-07.00 |
Amerikka | Paikallinen | Tiistai 02.00-08.00 |
Muu maailma |
Paikallinen | Tiistai 01.00-05.00 |

Palveluntarjoaja ei vastaa palvelun toimivuudesta, mikäli huolto- ja ylläpitotyötä
ei ole asiakkaasta johtuvista syistä mahdollista suorittaa sovittuna aikana.
Huoltoikkuna -ajat alueittain
Pohjoismaat (Tanska, Suomi, Norja, Ruotsi) ja Baltia
Aikavyöhyke
Huoltoikkuna
Paikallinen
Tiistai 00.00-06.00
Japani
Aikavyöhyke
Huoltoikkuna
Paikallinen
Tiistai 01.00-07.00
Amerikka
Aikavyöhyke
Huoltoikkuna
Paikallinen
Tiistai 02.00-08.00
Muu maailma
Aikavyöhyke
Huoltoikkuna
Paikallinen
Tiistai 01.00-05.00
Palveluntarjoaja ei vastaa palvelun toimivuudesta, mikäli huolto- ja ylläpitotyötä ei ole asiakkaasta johtuvista syistä mahdollista suorittaa sovittuna aikana.