
Laajennettu asiakaspalvelu
Haluatteko keskittyä ydinliiketoimintaanne ja unohtaa tekniikan opettelun?
Hoidamme puolestanne ohjelmistoihimme liittyvät tekniset työt ja neuvonnan.

Easylinehostin laajennettu asiakaspalvelu
sisältää webhotelleihin liittyvät tekniset työt
- salasanojen vaihto
- hakemistojen salasanasuojaus
- nimipalvelutietojen muokkaaminen
- sähköpostiosoitteiden ja ohjauksien luominen sekä vanhojen osoitteiden poistaminen
- tietokantojen ja käyttäjien luominen ja poistaminen
- html-muotoisten verkkosivujen siirtäminen palvelimellemme toiselta palvelimelta FTP-yhteydellä

Opastusta saatte puhelimitse tai sähköpostitse arkipäivinä klo 9–17 seuraavasti
- Filezilla-FTP-ohjelman käytön opastus
- sähköpostilaatikoiden asentamisen ohjeistaminen Outlook- ja Thunderbird- sähköpostiohjelmiin sekä iPad- ja iPhone-laitteisiin
- Horde Webmail -ohjelman käytön opastus
- lomavastaajan käytön opastus.
Laajennettu asiakaspalvelu ei sisällä
verkkosivujen päivitystä tai suunnittelua
kolmannen osapuolen ohjelmistojen ongelmien ratkaisemista tai käytön opastamista
palveluiden siirtoa